Întrebări frecvente
Descarcă gratuit aplicația Myiute din App Store sau PlayStore și urmează cu încredere pașii pentru a completa cererea pentru credit. În scurt timp, vei primi un apel de la echipa noastră, gata să te ajute.
Rambursarea creditului poate fi efectuată prin intermediul aplicației Myiute selectând una din metodele de plată oferite sau la următoarele bănci: Moldinconbank, Victoriabank, MAIB, Eximbank. De asemenea, prin intermediul, terminalelor QIWI, BPAy, RunPay, Paynet.
Da, cetățenii străini rezidenți în Moldova pot solicita un credit, cu condiția să aibă un permis de ședere valabil pe perioada acordată.
Puteți solicita un credit, de la 1.000 până la 100.000 de lei.
De asemenea, aveți opțiunea de a achiziționa un produs/serviciu în rețeaua partenerilor noștri.
Puteți solicita un nou credit în orice moment, chiar dacă aveți deja un credit activ. Accesați aplicația Myiute pentru a verifica limita dumneavoastră de cheltuieli.
Dacă doriți să achitați creditul înainte de termen, accesați aplicația Myiute și selectați opțiunea de închidere anticipată. În momentul înregistrării acțiunii, se va afișa suma pe care trebuie să o plătiți, cu reducerea corespunzătoare. Această sumă va fi valabilă spre plată timp de 5 zile de la momentul salvării acțiunii.
În cazul în care întâmpinați dificultăți în plata ratei creditului la timp, vă oferim posibilitatea de a depune o solicitare către iute pentru amânarea plății. În cazul unui răspuns pozitiv, puteți amâna rata pentru o perioadă de 17 zile, cu o mică taxă suplimentară.
Pentru orice informație despre obligațiile tale de credit, poți accesa aplicația Myiute sau contacta serviciul clienți la 022 801 500 de luni până duminică, între 08:00 și 21:00.